מתכון קונפי עגבניות שרי

  • זמן הכנה
    10 דקות
  • זמן בישול
    30 דקות
  • סועדים
    20
  • צפיות
    279

מתכון לקונפי עגבניות שרי

קונפי עגבניות שרי זה עגבניות שרי שבושלו בשמן זית עשבי תיבול ותבלינים ומשמשים למגוון מנות ומאכלים במטבח המקצועי. שיטת קונפי היא אחת השיטות המיוחדות ביותר וכזאת שיש בה את התכונות לריכוך חומרי גלם באופן מושלם. על המושג “קונפי” ושיטת בישול קונפי ראה ערך מורחב בקטגוריית שיטות בישול בדף קונפי.

הכנת מתכון קונפי עגבניות שרי זהה יחסית להכנה של מתכון קונפי שום, אך ההבדל הוא בכך שבקונפי עגבניות שרי תהליך הבישול נעשה על ידי צלייה בתנור בעוד שקונפי שום מכינים בקסרול על הגז. וכמובן שניתן גם לשלב צבעים של עגבניות שאוהבים ואין הכרח של צבע אדום בלבד.

רכיבים

מצרכים למתכון קונפי שום

ציוד מטבח למתכון

    הוראות הכנה

    אופן ההכנה של קונפי עגבניות שרי פשוט ביותר ובסה"כ כולל 2 שלבים וזמן הכנה קצר מאוד.

    a1 שלב

    שמים את כל עגבניות השרי בסיר קטן או קסרול יחד עם כל יתר המרכיבים ומכניסים לתנור על חום נמוך מאוד במשך כ30 דקות ועד שהעגבניות שרי נעשים רכים.

    a2 שלב

    במידה ומעוניינים להגיש עם מנות חמות מומלץ לזלף כמה עגבניות שרי בעודם חמות על המנות ואם רוצים להגיש מנות קרות כגון קארפצ'יו בקר אז מומלץ לצנן את העגבניות שרי ורק אח"כ להוסיף למנה.

    סיכום

    שוטפים את עגבניות שרי ומניחים בתבנית תנור, מכניסים לתנור שחומם מראש ל 190 מעלות יחד עם כל יתר המרכיבים למשך 30 דקות. מוצאים ומצננים.

    שף פרטי ומארח בשרון לארוחות שף פרטיות. הדבר שאני הכי אוהב הוא לבשל וליצור חוויות אוכל, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אוהב מאוד לכתוב על אוכל וחוויותיו דברים יצירתיים עושים לי את זה.

    אולי גם תאהב

    השאירו סקירה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    X